Barnbarnen

Barnbarnen
Emelie, Emma, Zeth och Lilly

tisdag 16 augusti 2011

Ta din säng och gå sa Lazarus i bibeln...nej nu är det Reinfeldt som säger så

Ingen skulle bli gladare  än mej om healingen från riksdagshuset börjar verka nu, ingen mer värk och inga mediciner. Yippi!
Funderar om det syns på något sätt, det är ju över 50 mil dit, hoppas att min healing inte krockar med nån annans och far fel.... GPS:n hittar inte Backe, så Reinfelt kolla kordinaterna noga

I oktober ska jag vara fri från all värk i alla leder därför att då ska jag börja jobba därför att mina sjukskrivningsdagar är slut. Måste "jobba" eller "aktiveras" i 87 dagar av 450 för att få vara sjukskriven igen för fler operationer. Men tyvärr måste dom anstå oavsett vad det får för negativ inverkan på kroppen, måste göra mitt beting först.
Skicka healingen nån gång!! Jag väntar! Bonusen blir kanske att det inte blir mer karvning i mina leder. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar